Tuesday, June 12, 2007

De Rode Jurk

Ik, in Phnom Penh in " De Rode Jurk"


Cambodja is de ideale plaats om kleding op maat te laten maken. Voor een prikkie maken ze precies wat je hebben wil. Met die gedachte heb ik mijn zusje haar droom jurk laten tekenen en ben ik met een zijde stofje naar een tailer gegaan. Maar een jurk maken voor iemand anders is toch moeilijker dan gedacht. Na veel te vaak terug komen, keer op keer me zwetend achter een vastgehouden lapje stof in een te kleine jurk te heisen en elke keer weer dingen te laten veranderen, was de droom jurk net op tijd in Nederland. Om te schitteren op de rodeloper en te blinken in de limo.....

Marianne, in Veenendaal in " De Rode Jurk"

3 comments:

Carlijn Volders said...

maar is het wel dezelfde jurk dan, bij jou is hij rood, bij je zusje groen. Je lijkt trouwens erg o je zusje, allebei zo'n mooie lach!

Carlijn Volders said...

hahhahha nou ja, ik schreef net dat de jurk bij je zusje groen leek. hahah ik weet niet waar ik met mn hoofd was, mar ik bedoelde oranje hahahaha

Bart said...

:) wat issie mooi geworden! Was het toch de juiste kleur rood die je gekozen hebt ;).x Bart