Saturday, August 25, 2007

Vietnam

De afgelopen drie weken ben ik van zuid naar noord vietnam gereisd. Heel anders dan Cambodja. Ik was blij weer wat bergen te zien, een andere cultuur te ontdekken en lekkere wontons en springrolls te eten. Ik vind het alleen jammer dat het toerisme helemaal door is geslagen. Overal wordt je verschrikkelijk afgezet en veel plekken kun je niet zonder tour bezoeken. En als je dat wel probeert, zetten ze je nog veel harder af.
Ondanks dit heb ik een fijne vakantie gehad, en van de vele verschillende landschappen en indrukken genoten. Maar het is ook lekker om vanavond weer opweg te gaan richting Phnom Penh. Toch een beetje een thuis kom idee. Tot de 31e zal ik nog helpen met het afronden van de film, de laatste zaakjes even afronden, souveniers kopen en natuurlijk afscheid nemen van iedereen.

1 september kom ik weer aan in Nederland.

Tot in Nederland!!

No comments: