Thursday, August 2, 2007

Het einde.... en het begin

Mijn werkplek, een ijskoffie en ik
Zoals je ziet ben ik verhuisd naar een betere plek dan in het begin...

Vandaag is mijn laatste werkdag. Na 7 maanden met heel veel plezier bij Youth for Peace gewerkt te hebben komt hier vandaag een einde aan. Ik ben nog even de aller laatste zaken aan het afronden en vanmiddag heb ik een surprise farewell party (wat ik natuurlijk nog niet weet).
Het is echt een heel gek idee dat mijn tijd nu alweer voorbij is. Ik heb een hele mooie tijd hier gehad en ik ga het ook zeker missen ! Mijn collega's, Sarah, vrienden hier in Phnom Penh en sinasappeltje. Elke morgen bij Sarah achterop de vespa naar het werk, de vele ijskoffies van het salmonella restaurantje, mijn vele zusjes die me de hele dag in mijn zij prikken, mijn volunteers die mij elke dag met" doei doei, tot morgen" gedag groeten, het chaotische verkeer, de khmer lessen, de vele rijst en nog veel meer...

Sarah en ik aan de ijskoffie


Zondag vertrek ik naar Vietnam en zal ik Rianne en Nienke(vriendin van Rianne) treffen in Hochiminh. Ik heb veel zin in een vakantie en ik ben erg nieuwschierig naar vietnam.

6 comments:

Anonymous said...

Ooooooow wat een lekkere koffie uit een zakje is dat toch... Cafe tukdahkootakoh pa-aim tik, cafe chraan, tiktiktik... Lang zo leuk niet om dat strax alleen te drinken!!! XXXXXX Sa

Anonymous said...

Heel veel plezier meisie! Geniet van Vietnam en ik hoop dat je Cambodja niet te veel gaat missen... knuffel maartje

Anonymous said...

lieve miep,

Heel veel plezier op je reis!!! geniet ervan... heel veel liefs Danielle

Unknown said...

Je bent in ieder geval weg uit de dengue danger zone :-)

Erg leuk om je (herkenbare) avonturen te lezen hier vanuit Nederland!

groetjes
wim

Anonymous said...

Hee E, die same same but different is een grote hit! Ze lijken er wel mee vergroeid... voor andere talenten van de jut en jul en co, kijk maar eens naar de foto's op onze website... ;-)

Is het leuk in Vietnam? Lig je ergens met je billen in het zand? Ik ben alvast koffie aan het zetten (hahahahalen) voor als je weer ff terugkomt hoor!

XX Sa

Anonymous said...

Lieve Lien!
Hoe is je trip? Ik vind het echt heel leuk dat je weer thuis komt! Dan heb ik een OV en kunnen we heel veel meeten:-D. Geniet er nog even van,

Heel veel liefs,
Marie